Działania pod hasłem #CityWillWait koncentrują się na turystycznej promocji miast w sferze on-line. (tu możesz wstawić zdjęcie z załącznika, ogolne kampanii).
Inicjatorem akcji są cztery organizacje turystyczne działające w największych miastach (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź), które w zaistniałej sytuacji podjęły wspólne działania mające na celu przeciwdziałanie skutkom postępującego kryzysu. Do akcji dołączył też Lublin, a teraz Toruń. Mamy nadzieję na przyłączenie się innych miast!  Założeniem działań kampanii jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców stron i fanpage’y oraz zaproszenie ich do miast biorących udział w akcji po zniesieniu obowiązujących obecnie ograniczeń w podróżowaniu. W akcji promowane są przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje zrzeszone w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych, takie jak: muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Nie braknie także zachęt do odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram, gier miejskich.

Akcja polega na „wywoływaniu” kolejnych miast, które pod wspólnym hasztagiem #CityWillWait oraz spójna grafiką, promują swoje atrakcje, nawiązując jednocześnie do innych miast, a po kilku dniach „zaczepiają” kolejne miasto, które przejmuje akcję i promuje swój potencjał, jednocześnie wspominając inne miasta biorące udział w akcji.