Opracowanie koncepcji i realizacja kampanii promocyjnej MICE CITY – Toruń 2019 jako spójnej wizerunkowo kampanii realizowanej w myśl założeń Toruń Convention Bureau prezentującej potencjał Torunia w zakresie turystyki biznesowej.
Odbiorcą docelowym są polscy i zagraniczni organizatorzy kongresów i konferencji. Do realizacji kampanii wykorzystamy najpopularniejsze obecnie kanały komunikacji, tj. strony internetowe, bannery odsyłające do domeny domowej, social media oraz magazyny branżowe w tym artykuły sponsorowane i relacje z wydarzeń realizowanych w ramach działalności Toruń Convention Bureau.

Poza promocją wizerunkową kampania obejmuje także aktywny marketing oferty MICE CITY TORUŃ 2019. Kluczowym elementem jest stworzenie spójnej oferty obiektów konferencyjnych wraz z bazą noclegową, która zostanie przedstawiona w interaktywnym polu graficznym PDF. Pik i polskiej i angielskiej wersji zostanie zapisany na pendrive typu visit card do wręczania podczas spotkań biznesowych, na targach polskich i zagranicznych oraz forach branżowych.
Dodatkowym atutem takiego nośnika promocji jest możliwość zamieszczania pliku na stronach internetowych do samodzielnego pobrania oraz wysyłania drogą mailową do nieograniczonej liczby potencjalnych organizatorów za pośrednictwem m.in. Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej.